SIRÇA FANUS


” Orada BM binasının ses geçirmez kalbinde,hem tenis oynayıp hem de simultane çeviri yapabilen Constantin’le, bir sürü deyim bilen Rus kızın arasında otururken, ömrümde ilk kez kendimi yetersiz hissettim. İşin kötüsü, oldum olası hep yetersizdim, yalnızca bunu şimdiye dek hiç farketmemiştim. “

The Bell Jar. Sylvia Plath, 1963. Oldukça şaşırtıcı ve ilk bölümlerde kesinlikle tahmin edemeyeceğim şekilde ilerleyen bir kitaptı Sırça Fanus. Yoğun beklentiler altında yetersizlik hissiyle neşenin yitimi öyle yakın ve olağanken, kontrolü neyin sağladığını hala bilmiyorum. Günlere öylece devam edebilmenin tek sebebi belki yalnızca sevgidir.

“Sırça fanusun içinde ölü bir bebek gibi tıkılıp kalan insan için dünyanın kendisi kötü bir rüyadir.”

Kırmızı Kedi Yayınevi

Çeviren: Handan Saraç

Kapak Tasarımı: Ayşenur Ataysoy

One Comment Kendi yorumunu ekle

Bir Cevap Yazın

