İNTİHAR / JACK LONDON


“Kötümser değildim, yemin ederim ki kötümser değildim. Sıkılmıştım sadece. Aynı piyesi, çok kereler seyretmiştim. Aynı şarkıları, aynı şakaları çok dinlemiştim. Perde arkasını öylesine iyi biliyordum ki, sahnedeki davranışlar, gülüşler ve şarkılar arkadan gelen çarkların gıcırtısını örtemiyordu.

Sahne arkasına girip de melek sesli tenorun karısını dövdüğüne tanık olmak iyi bir şey değildir. Ben sahne arkasına girmiştim ve şimdi de bunun bedelini ödüyordum. Belki de aptalın biriydim ben. Durumumun ne olduğu önemli değildi. Önemli olan durumdur, durum da toplumsal ilişkilerin benim için gittikçe güç ve acı olduğuydu.”

Oda Yayınları, 1985
Türkçesi: Mehmet Harmancı

Kapak Resmi: Mustafa Delioğlu

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. nmeliseraydin dedi ki:

    Reblogged this on belkaninhareketligozlerserisi.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

